דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גו ילדים בהוד השרון 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 3004 פעמים ]

הילדים שלנו - מה יש לנו בעולם שחשוב יותר מהם? מהיום שבו הם באים לעולם אנחנו דואגים להם ורוצים לתת להם את הטוב ביותר, את הבסיס הכי טוב לחיים. אנחנו רוצים להעניק להם אהבה, חינוך ולמידה של דברים שיעזרו להם להתמודד עם העולם המורכב הזה שלתוכו הבאנו אותם.

אחת ההחלטות הראשונות שלנו כהורים, ואין ספק שאחת החשובות שבהן, היא לאיזה גן ילדים בהוד השרון לשלוח אותם. היום, יותר מתמיד, ההחלטה הזו מסובכת ומורכבת. כשהיינו קטנים ההורים שלנו שלחו אותנו ככל הנראה לגן הילדים הקרוב ביותר לבית, אך היום יש כל כך הרבה גני ילדים וחלקם נבדלים מאוד אלו מאלו, עד שההחלטה הופכת למורכבת מאוד. גני ילדים שונים מתהדרים בגישות חינוכיות שונות - יש גן ילדים דמוקרטי, גן ילדים אנתרופוסופי, גן ילדים לאמנויות ועוד. כל גן ילדים מתחרה על הזכות להכין את הילד שלנו לעולם ולבית הספר וההחלטה קשה מנשוא.

מה עלינו לקחת בחשבון בבחירת גן ילדים?

בבואכם לבחור גן ילדים, כמובן שתלכו לבקר במקום ולשוחח עם הגננות. במהלך הביקור בגן הילדים נסו לשים לב לכמה שיותר פרטים קטנים אך חשובים. אחד הדברים הכי חשובים - ומוקפדים בדרך כלל - הוא רמת הבטיחות בגן. שימו לב לשער הכניסה. האם הוא נעול כשאתם מגיעים? שימו לב לחצר המשחקים, לצעצועים השונים. ילדים בגילאי גן הם אנרגטיים מאוד ומועדים לפציעות ותאונות. גן ילדים טוב הוא גן ילדים אשר עושה את המקסימום כדי לצמצם את סיכויי הפגיעה של הילדים. באופן דומה חשוב לשים לב להיגיינה. האם השירותים נקיים? מה לגבי המטבח?

לאחר שבחנתם דברים אלו, שוחחו עם הגננת ועם הסייעות במידת האפשר. נסו להבין את הגישה החינוכית שעל פיה פועל הגן. קבלו כמה שיותר מידע על הפעילויות השונות המוצעות באותו גן ילדים - חוגי העשרה, פעילויות שוטפות וכדומה. אלו דברים חשובים שיצבעו את כל חווית הגן שלכם ושל הילד שלכם, ולכן חשוב מאוד לקבל כמה שיותר מידע שבעזרתו תוכלו לקבל את ההחלטה שלכם. ולסיום, מהי הכימיה שלכם עם הצוות? האם אתם מקבלים הרגשה טובה? תחושת הבטן הזו מאוד חשובה להחלטה שלכם, אז הקשיבו לה.

 

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב